With Christ In The School of Prayer

Saturday, July 2, 2011

אליהו נלקח לגן עדן Elijah Taken to Heaven

אליהו נלקח לגן עדן
1 Kings 18:41 עד 2 מלכים 2:14

אליהו חזר עם אחאב עד יזרעאל, מקום יפהפה שבו המלך היה ארמון. אבל איזבל איים להרוג את הנביא, ולכן הוא נמלט על נפשו מתוך ישראל לתוך ממלכת יהודה, ועד באר שבע.
שם הוא עזב משרתו, בעוד הוא עצמו הלך יום נסיעה למדבר. כאן, עייף ותשוש עם צרותיו, הוא נשכב לישון תחת עץ הערער, והתחננתי לאלוהים שיניח לו למות.

אבל בזמן שהוא ישן, מלאך נגע בו, הצעת לו לעלות לאכול, וכאשר הוא נראה, הוא ראה עוגה אפויה על הגחלים, ובקבוק של מים לצדו. אז הוא אכל ושתה, ואחר כך שכב שוב.

בפעם השניה המלאך נגע בו, וביקש ממנו לקום ולאכול, וכי מזון אשר אלוהים שלח לו מתמשכת אותו במשך ארבעים ימים ולילות, ואילו הוא נסע דרך המדבר אל הר חורב. והנה, לאחר סערת האש, ואת רעידת אדמה, אלוהים הופיע אליו בצורה נפלאה.

לבסוף הגיע הזמן כאשר אלוהים ייקח אליהו השמיימה בלי למות כמו גברים אחרים. וכמו שהוא אלישע, שהיה להצליח בו נביא, הלך בדרכם מן הגלגל אל נהר הירדן, אליהו, לדעת מה אלוהים עמד לעשות לו, ניסה לשכנע אלישע לעזוב אותו להמשיך לבד.

אבל אלישע דבק באהבה אדונו, ולא לעזוב אותו. ואז, הגיע בית אל ויריחו, חוקרים של הנביאים, שחיו שם, מחוץ להם, שואל אלישע אם הוא ידע שאלוהים היה באותו יום לקחת את אדונו ממנו.

אלישע ענה להם, "כן, אני יודע שזה:" ושוב אליהו היה שולח אותו משם, אבל הוא לא ילך.

אז הם נסעו יחד עד שהגיעו אל הנהר, שם אליהו עטוף במעטפת שלו יחד, פגע במים, והם חולקו, עומד על כל יד, כך שהוא ואלישע עבר על קרקע יבשה.

וככל שהם עדיין המשיך, פתאום הופיע באוויר מרכבת האש, עם סוסים של אש, אשר הפרידה את שני לגזרים, נשא את אליהו בסערה לשמים.

וכאשר אלישע ראה זאת, הוא קרא אחריו, "אבי, אבי, רכב ישראל, פרשים ממנו!" אחר כך הוא לקח את גלימת שנפלו אליהו כשהוא ניגש, ופנה שוב אל הירדן, והוא עמד על הבנק שלו, הוא הכה את המים, וקרא: "איפה ה 'אלוהי אליהו?"

ואז המים חולקו כפי שהיו לפני אלישע ניגש על היבשה.

מחר: סיפורו של אלישע

No comments:

Post a Comment